Kvalitet MLM fører – hvordan man kan generere lydhør MLM kundeemner 101

Copyright 2006 til Fionnuala styrtløb

Så du har en hjemmeside, der er åbne for offentligheden, hvad nu?

Dybest set din generelle forudsætning for at have en hjemmeside er enkel: at give udsigter med oplysninger for at kunne besvare deres ubesvarede eller improviserer øjeblik spørgsmål vedrørende din virksomhed. Dit budskab til dine besøgende bør udtrykke, “Dette er hvorfor du ønsker at gøre forretninger med vores selskabet”.

Den grundlæggende fornemmelse af shopping eller gøre forskning online er, at et kundeemne ikke må tale med nogen til at få de oplysninger, de er efter. Det er en fieldtrip så at sige, de kan se og ikke røre, gå hvor de får at vide og ikke stille spørgsmål i slutningen af turen. Dine besøgende (ligesom børn på en ekskursion) er på dit websted på grund af nogle enkle nysgerrighed, der har ført dem til dit websted. Du er deres rejseleder. De forventer du at vide, hvor du vil have dem til at gå og vise dem alt, hvad de ønsker at se. Hvert klik fra en besøgende på dit websted er en uudtalt spørgsmål på udkig efter et svar. Disse klik repræsenterer en mulighed for dig (rejseleder) for at besvare det korrekt fører besøgende til lys for enden af tunnelen. Så, besøgende får bedre, hvad de ønsker så hurtigt som muligt eller de vil klikke på deres tilbage-knap og kigge efter en anden rejseleder.

Hvornår brugervenligheden og indholdet på din hjemmeside overbeviser en besøgende at dine oplysninger er værdifulde for dem; de giver dig noget af værdi til gengæld. De give dig deres værdifulde oplysninger ved at blive et kundeemne.

Lad os få én ting lige, det er ligegyldigt, hvis dit websted har en simpel eller kompleks salgsproces. Arten af enhver hjemmeside i forbindelse med denne artikel er irrelevant, da det underliggende mål for enhver hjemmeside er plain og simple, det er overtalelse.

Du måske eller måske ikke har hørt om “reverse marketing”. Så hvad er reverse marketing”?

Omvendte markedsføring er en kunde centreret tilgang for at gå baglæns i hele udviklingen fra udsigten til at føre, føre til kunden og kundens gentage kunde. For at gå baglæns i processen, spørge dig selv disse spørgsmål: hvem, hvad og hvordan?

Hvem skal jeg overbevise? Hvad jeg overbevise mine besøgende til at gøre?

Når formålet med dit websted genererer kundeemner, du ønsker at overbevise dine besøgende til at udfylde en kontakt formular for yderligere oplysninger, registrere dig til at downloade en hvidbog eller demo, registrere for særlige tilbud, tilmelde sig et nyhedsbrev eller e-mail-liste eller bruge “email ven” til videresende interessant indhold på dit websted til dem, de kender med lignende interesser.

Nu, hvor din målgruppe er blevet udviklet, i dette tilfælde business asylansøgere eller forretning mulighed for asylansøgere, som repræsenterer dine “hvem” fra oven, og du har identificeret den ønskede dem til at tage, handling, som er forvandle dem til et kundeemne. Du skal nu se på konfiguration af en onlineoplevelse, der omfatter dit svar til den tredje grundlæggende spørgsmål:

Hvordan jeg mest effektivt overtale mine besøgende?

Relevans = mere MLM kundeemner konverteringer

Identificere, hvad der virkelig betyder noget for dine besøgende. Hvad der motiverer dem til at søge dig? Hvilke problemer løser du for dem? Identificere fordelene og værdi dine produkter eller tjenester tilbud. Tror i omvendt rækkefølge (Husk reverse marketing), hvad motiveret du til at melde sig ind i denne forretning. 8 gange ud af 10 er årsagen den samme for resten af dine kundeemner som det var for dig.

Du vil have kvalificeret MLM fører for Your Home Business, ikke nidkære penge søgende fører.

Så Hold den Hype og industri Lingo medmindre du taler til en målrettet gruppen af mennesker, der kender din industriens indefra og ud, ikke går tabt i oversættelsen. Dit budskab skal være klart; Det hjælper altid for at sige dit budskab klart for den største mulige publikum. Når man taler i industrien lingo, vil dit publikum mere end sandsynligt tror du ikke er interesseret i at tale med dem eller overbevise dem. Oprette en FAQ eller Ordliste på dit websted for industrien lingo vilkår du kan linke til hvis du skal bruge industri specifikke lingo. Dette vil levere din besked uden at aflevere dine besøgende til din konkurrence. Fortvivl ikke hvis du er utryg ved at oprette ad-kopi eller skrive hen til fange en un-regelstyrede publikum, marketingmateriale fra din upline har været omhyggeligt orkestreret for at overbevise et stort publikum. Husk reverse marketing, hvad der virkede for dig vil arbejde for dit publikum også.

Udelade hype. Folk køber fra mennesker, ikke fra super duper, forkant, en af en slags, løse alle systemer. Fordi folk køber fra mennesker, ikke prale om dig selv eller tout hvor stor du er og hvor mange penge du har tjent. Dine besøgende er interesseret i at finde ud af hvad du kan gøre for dem. I processen med at finde dette ud, vil de gerne vide der taler til dem. Har du nogensinde lagt mærke til, hvordan forfattere skrive en kort biografi på bagsiden af deres bog? Du bør gøre det samme. Dog på en webside vil du ønsker at oprette en “om mig”-side, hvor folk, der er interesserede kan klikke der for at læse om jeres bedrifter. Dette bør ikke læses som et CV, men snarere den nogensinde populære interview spørgsmål, “Fortæl mig om dig selv.” Tale om, hvor du gik i skole, hvor du bor, din familie, og hvad der motiverer dig. Bringe dig selv til deres niveau og tjene deres tillid ved at besvare deres ubesvarede spørgsmål af “Hvem vil jeg beskæftige sig med?” Husk, folk køber fra mennesker, så at identificere sig med dit publikum er meget vigtigt. Det er nok for nu at lade du forskning yderligere.

Den næste del af denne to del serie vil omfatte oplysninger om at opnå højere konvertering eller mere MLM fører, din MLM, Network Marketing og Home Baseret Business Opportunity.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *